Aanmaken van werkorders of service-tickets is een arbeidsintensief proces dat gevoelig is aan fouten. Door de CODI te gebruiken kan dit proces geautomatiseerd worden.

Hoe? Dat lees je hieronder!

De CODI kan afwijkingen detecteren in de meetgegevens en automatisch werkorders of service-tickets aanmaken. Deze detectie is gebaseerd op voorgeprogrammeerde drempels en algoritmes, toegepast op de gemeten gegevens.

Deze gemeten gegevens, informatie over de onderdelen en de locatie staan in het ticket. Het resultaat daarvan is dat de technieker met voorkennis ter plaatse komt en al meteen de juiste onderdelen en gereedschappen kan meebrengen. Ook heeft hij of zij toegang tot de gegevens die betrekking hebben tot de foutmeldingen en eerdere gegevens.

Een ander voordeel is dat niet enkel reactief onderhoud mogelijk is maar ook predictief onderhoud. Onderdelen kunnen besteld worden en tussenkomsten kunnen ingepland worden na een waarschuwing van de CODI dat de gegevens wijzen op een mogelijk probleem.

De foto hieronder laat een voorbeeld zien van een integratie van Microsoft Dynamics 365 Field Service.

CODI blog werkorder
CODI

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info